2011-05-08
20:13:08

just when you smile, i will tell the world how much i really love you baby.
Hejsan! Blev super sugen på att blogga. Nog för att jag ska plugga egentligen !
Min dag har varit super bra, jag menar det verkligen.
Den började med att jag la mig ute i solen och solade, och somnade. Jag verkligen älskar att sova i solen! haha, tööönt!
Sen skulle jag och Carro bada, Frida skulle med men hon kunde inte. Men det var för satans kallt, så vi drog till Frida köpte glass och vattenballonger. Sen hade vi vatten krig! Hahahaha, jag skrattade så jag hade ont i magen. Ballongerna vägrade och gå sönder så man behövde typ klösa på dom? 
Sen hade vi skumm bad på studsmattan, ni anar inte hur mycket man gled! hahaha..
Efter det var det hur kladdigt som helst överallt så vi skulle bada, och de gjorde vi faktiskt. Fast Frida bangade. 
Frida skulle sen hem för att göra middag, så Carro och jag gick hem till mig tog en varm dusch som inte hjälpte. det stack bara på hela kroppen! Sen såg vi på se upp för dårarna. Haha, kul film.
Så kom vi in på det där med Spotify om man inte har premium.

Anna-Maja: Allt kostar nu för tiden.
Carro: Aaa...
Anna-Maja: Jag dör om Youtube börjar kosta nu också.
Carro: Jo jag med.
Anna-Maja: ... 
Carro: Snart börjar säkert datorer och kosta också!
Anna-Maja: hahahaha!!

Vi frös hela filmen, helt seriöst. Carro åkte hem för en stund sen när jag skulle äta middag, och vet ni vad jag ska göra nu?
Jo plugga som fan!
HEJDÅ! :) 

POOOL PARI!! :D (hahahahah frida!!)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: