2011-05-05
19:43:31

stor bloggarN^.
Shit, jag bloggar galet mycket nu för tiden, eller? :D
Träffade iallafall min bästa van Jonatan idag, ni anar inte hur lycklig jag var.
Eric och Hanad var också med, Eric är bara för kul. Jag skratta så jag grät,, haaha, jag och victoria..
Emmy Frida Vicroria och Michelle var också med, Arvid var där ett tag också! :)
Vi GLED.
I morgon blir det Halstavik, vet inte vilka som ska dit? Eric Frida Lee Victoria Dino (?) vet inte vem grabben är.
Skulle träffa Jesper också, men han är sur utan anledning. 
Aja, orkar inte blogga.
Eller hahhaha, jo.. Frida och jag pallade inte åka bussen hela vägen hem, så vi gick av typ vid skolan som ligge 5-7 minuter får mig med bil. Så **** vi i skogen. Hahaha, du är bäst bästa vän!! 
Jag ♥ Dig!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: