2011-05-15
20:38:18

taggad till 1000!
Hej! föreställnigen gick verkligen super bra, jag är aldrig riktigt sugen på att uppträda när det verkligen är dags.
Men sen när man står där och alla ögon är riktade på en själv, bara känslan är underbar!

Men vill ni veta vad jag är taggad till? HASTINGS !
Kan ni tänka er att Emmy Schylnader och Anna-Maja Landin, 2 tjejer som har gått igenom det mesta tillsammans nu ska till Hastings i tre veckor. Jag och bästa vän, det kommer bli så sjukt underbart! Jag längtar så det bara smäller om det, den 22 juni 2011 drar vi, 37 dagar kvar, min nedräkning har redan börjat. Det kan jag lova er. 
Jag vet att ni är avundsjuka, för vet ni? det skulle jag vara!







hahahaha
minns DU? :D




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: