2011-05-07
14:44:10

Thumb War.
Kärlek på låten, en sak som är kul är att Lee som jag som hos i natt faktisk känner killen som sjunger.
Gårdagen var super, vi gick till Gårn (gården) har ingen aning. Frida jag & Victoria ska köpa års kort där, hallsta här kommer vi! Sen var vi hos Lee som bor suuper mysigt! Jag drömde typ att jag masserade mig själv för jag hade ont i nacken. Jag sov med 2 kuddar på soff kanten typ, så när jag vaknar så har jag super ont i nacken. Jag masserade sjäker mig själv i smönen. haha, sepe. 
Idag skulle jag åkt in till Sthlm för att träffa Ida med My och Julia, men det gick inte. Sen skulle de sova här men jag orkar inte, ledsen flickor. Kanske kanske kanske blir så att jag träffar Frida och Carro ikväll, brukar sluta så.
Nu ska jag resa mig från den här sten hårda stolen. 
HEJDÅ! ♥
(försenat)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: