2011-11-13
12:56:44

Bruden var snygg, tills hennes 30 dagars gratis photoshop tog slut.

Hejilingonskogen. Tänkte dra ut med min ovän kameran och f0ta. Kanske kanske inte, ljuset suger ute, lika mycket som den här årstiden suger. Och de är fanemej mycket! Fekke i fredags, hahaha. Jag doppa mitt hår i chees dipp, de stank spya.:( jag känner mig sjuk också, så måste jag köpa lös hår. Ruinerad, vet inte hur de stavas. Min höj knapp på iPhonen har kraschat
:((( ibland.
Våran jävla tv går inte att titta på, " ingen signal" de är då man är en centimeter ifrån att slå in skärmen på den! Skit land, skit tv. en rimbo bulle skulle inte va helt fel nu, inte heller en skratt attack.
Igår när vi firade farmor slogs Rut och jag, så låste jag in mig på toaletten, sen låser rut upp dörren, släcker lampan och hon har en gaffel i handen och hotar mig med. Haha jag älskar mig syster. Och min pappa, eftersom de är fars dag idag, hoho. Jag glömde de.. Men men nu ska jag se om de finns något att äta för jag är jätte sugen. Snart kommer jag rulla fram. Dock pallar jag inte bry mig, man lever bara en gång och då kan man lika gärna äta de som är gott i stället för att lida sig igenom en diet med massa äckliga bröd o skit!



Söta va!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: