2011-11-10
20:35:16

Förtroendet är som ett suddigummi- blir mindre och mindre för varje gång du gör misstag.

Påväg hem från rimbo nu, de är några jätte gulliga tanter framför mig. Sitter och ler när dem tittar bak. Ååååh! När jag kommer hem ska jag chilla med välling och en NO bok i handen och leka kär. De är faktiskt jätte roande ! Ovanligt nog mår jag inte illa när jag tittar ner i mobilen, de var även ovanligt kul på teatern, nästan så kul att jag ville stanna! Gick även förbi badhuset, dörren var dock låst så jag fick leka spion och titta in genom fönstret. De är sjukt hur mycket jag saknar alla simma människor, kan ni tänka er att förlora 15 av era bästa vänner, ungefär så känns det för mig. Dom var som min andra familj. Bajs, jag blir bara ledsen när jag tänker på det :( nu ska ni få bilder bara för att jag suger på att blogga. Får se hur många jag hinner, är vid donken nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: