2011-11-30
23:25:23

The good stuff you do , no one remembers , the bad stuff you do, no one forget.
min dag har varit bra, My och jag lekte tempel run i korridoren. På riktigt, första gången var det nästan så att jag trodde vi hade hoppat in i spel världen. Sen sprang vi runt och in i allt och alla. Jag älskar att vara barnslig, speciellt med My Ljungros. 
Skulle simmat med victoria idag, men hon dissade så jag åkte in till norrtälje i onödan. Men åt på kina med Emmy och Matilda i stället. 

fick nyss reda på att det var de sista avsnittet av Grey's Anatomy ikväll, och jag missade det. fml for real. även sista avsnittet av body of prof. Kan dom sluta med att lägga ner alla bra serier och bara sepla dem året om. One tree hill vet jag inte när de kommer ut igen. fuck. 

jag taggar lördag i alla fall, för då ska vi ha sttandard kväll. hoppas det blir lika mysigt som alltid. det var säkert ett halv år sedan vi hade standard kväll senast. omg. 
fredag vet jag inte vad som händer, får se om jag har lusst att ens åka till älmsta, kommer nog inte orka. ska fråga my om hon vill leka med mig, emmy. du är inräknad i my. men får se hur det blir. ni lär ju ändå inte bry er. jag vill kunna skriva lika snabbt som johan enz. jag tror ingen anar hur snabbt han skriver på datorn. på tyska också. hmmm.. ska fan sitta och öva på att skriva snabbt någon gång. bruden med liv. hoho.
jag har en jätte bra raggnings reblik. eller nja, snarare ett svar. 

haha, luurade jag tänker inte skriva den. för någon som läser min blogg kanske känner den här personen som brukar skriva så och då blir de pinsamt!

Jag skulle gråta om de här inlägget försvann nu. för det är as långt enligt mig. allt bara flyter på. usch vad pinsamt det kommer vara för mig att titta tillbaka på det här senare. i dont care. 

mina memoarer går as bra föresten, jag älskar att skriva noveller och memoare. det är hur kul som helst faktiskt. allt bara flyter på och man får skriva om sitt liv hur man vill. efter 15 års åldern på memoarerna i alla fall. jag ska bli skådespelare och flytta till USA i ett år träffa en engelsk man sendan flytta tillbaka för att jag inte tvis med all äcklig mat osv. gullit va? 

hampus påminde både mig och sedan på minde jag jullan om att vi ska ha fika i morgon. men jag hinner inte baka så får ta en kladdkaka ur frysen som jag egentligen vill äta själv. men jag tänker smaka en bit, gott va? 
så alla från rådmansö skola, ta med er 10 kr. men vi har ingen saft. skit samma ni får törsta ihjäl gott folk. 

sjutton gubbar, klockan är halv elva och jag ska duscha. humhumhum. jag kommer inte orkar upp i morgon eftersom jag kommer komma i säng till klockan halv ett eftersom jag har redovisning på son i morgon och måste öva lite på det. så sitter jag här och skriver som en dåre med mig själv. jag tittar inte ens på tangenterna, eller bara i bland. hur coolt är inte det? like my ljungros and a -baws.

Ska i alla fall hoppa in i duschen nu, sedan läsa igenom non för mig själv. Jag kan faktiskt lite mindre än hälften utan till, duktig va? jag hoppas ni anteknar nu intressekubben? VILKEN INTRESEKUBB DÅ? hahaha. inte kul, jag log inte ens för mig själv. tyckte bara det var pinsamt. tanken slog mig att jag skulle ta bort skiten men jag struntar i det.

nu loggade Herman 4 in på skype, vem fan är det liksom? jag tror jag vet så jag behöver inte leka cool. hmm. nu ska jag duscha. jag har sagt det tre gånger nu. skrev Anna-Maja, du skrev. Du sa det inte du skrev det. K. 

hej då alla 15 läsare. ha det jätte bra, och snälla rara söta ni. kan inte alla kommentera med en :) om ni läste hela inlägget? ingen kommer kommentera men de skulle ju vara kul och se. jag leker inte känd bruds. okej? vill bara se om någon lite själ faktiskt läste allt. 

hej då för andra gången, känns lite sorligt att sluta. Tror faktiskt aldrig jag har skrivit ett sånt här långt inlägg utan att det är depp inlägg faktiskt. men jag har slutat deppa nu. det är bra tycker jag tralalalal. okej det spårar nu ska faktiskt duscha. tredje gången gilt. hejdå. ♥

sooool!
Kommentarer:
#1: din vän emmy

:)

2011-12-01 @ 16:58:08
#2: frida, hahaha tönt.

:)

2011-12-01 @ 17:23:39
#3: The logical truth.

:)

2011-12-01 @ 19:08:08
#4: hemlig beundrare!!

:-)

2011-12-02 @ 15:39:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: