2011-10-02
00:10:59

don't stop dreaming when you wake up.
stor bild från i sommras när jag frida och carro var i älmsta. 

kom precis hem från ICA, kvällen började med att jag kom till frida med Carro.
Jag och filip hade kudd krig, vi ska bli tillsammans om sisådär 20 år palerade vi. 

Sen skulle Carro träffa Jonathan så vi dror till ica, rickhard och max var även där. 
sendan te frida, till ica igen, ännu fler boys var där då, sen till carro och till ica igen.

Någon jävla gubbe tog typ livet av sig.
jag började nästan gråta, sen vare för lääääskigt för att vara kvar så frida och jag sprang hem.
nu ska jag sova och tagga tills i morgon då jag ska plugga sönder mig själv.

(bilder kommer  i morgon eftersom jag glömde kameran hos carro)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: