2011-09-18
17:44:24

BILDBOMB!


ruuuben!



det är ni som får mig att se fram i mot en ny dag, jag älskar er.













beeestis. ♥



beforw the biking began!

vinnst. 



↑ wonabe med sträcket, sorry emmy.

har inte bloggat på ett tag, så tar mina dagar lite kort, ifredags åkte jag in till 
norrtälje med my och emmy, åt kebab och träffade lite folk. 
på kvällen kom hubbi och frida förbi, vi gjorde inte så mycket.

igår cyklade emmy jag och my in till norrtälje, hade piknik i nya parken. 
en massa folk kom dit sedan, mysig dag helt enkelt! 
vi cyklade hem vid 7 halv 8, kom till rådmansö 2 timmar senare.
har inte frusigt så mycket på länge om jag ska vara ärlig.

idag har jag plockat svamp med mamma, städat, tittat på systeryster när hon hade match. 
dom van med 3-0, grattis!

Nu ska jag inte göra något speciellt, puss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: