2012-04-23
21:52:56

bloggar endast för att skriva av mig.
Okej, nu var det kanske en vecka sen jag bloggade sedan. Och de beror på att jag inte har tid helt enkelt. Skolan och vänner har tagit alldeles för mycket tid. Men nu är de alldeles för mycket som jag stör mig som. Som till exempel. 
1. alla dessa " like if you think this is cute " "like if you know what this is scen is from" "like if you remember her" OKEJ VI FATTAR, facebook är inte ens kul längre på grund av de här. skit saker.
2. Sen alla dessa uppmärksamhets tjejer, jag blir så oändligt trött! De är fan inte ens snyggt när man står och putar med röven med linnet halvt uppdraget. Jag orkar inte att alla tjejer ska behöva visa så satans mycket för att få bekräftelse om att dom är snygg!
3. SKOLAN! jag vill ha sommar nu, jag är trött på snopp rådmasö. Jag vill börja på nytt, börja i en ny skola med nytt folk. Jag vill bort från landet.
4. Människor i största allmänhet, alla är så självupptagna, ingen bryr sig om något annat än sig själva. Vad hände med världen? fan.
5. Min själv, just nu skulle jag behöva en ny start. De skulle vara skönt.
6. Rymden, att de aldrig tar slut, att det finns hål som allt bara försvinner i, att det kanske finns liv någon annan stans flera miljoner milj härifrån som ingen har någon aning om att de finns. Att en kub stor som en tärning kan väga som hundra miljoner bilar! ÅH jag får spel.

Hej då, vi hörs när vi hörs, kanske redan ikväll, eller nästa vecka, nu ska jag ta hand om mig själv, ta tag i skolan, vara med mina vänner och bara leva.


åh vad så himla mycket jag saknar dig Matilda.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: