2012-04-03
21:06:33

ned summer, NOW.
hej kompisar, jag har 6 minuter på mig att göra ett inlägg, sen måste jag bokstavligt talat springa och hämta en data laddare. De är de värsta med apple, batteri hålligheten är den värsta som finns, jag laddade datajäveln hela natten ändå är den slut nu, come one! Idag var de tjej grupp, de ägde! vollyboll tunering med en ballong. 
jag älskar verkligen tisdagar, efter skolan. & i morgon är de fotboll, är galet taggad. 
på torsdag är det bara chill lektioner, sen är de LOV!!! Jonatan kommer nog till mig på torsdag också, 120% vänskapligt. trevligt va? jag tror de blir så, om inte jag avbokar i sista sekund, de brukar sluta så. :* 

nu ska jag göra soda vatten, sen hämta laddare, eller nej jag hämtar laddare först. 

herrå. 


CYPEEEEERN <3<3<33<3<33<<33<3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: