2012-04-12
15:31:32

somebody that i used to know, lalalalala.
hej alla kompisar! vill ni veta en sak? nån har tagit spotify så jag kan inte lyssna på de, jag tror de är min broder. FUUUUUCK, skoja är inte ens sur.

Igår var jag hos min vän, kanske min bästavän? nä vi är inte de, vi är bättre vänner än så. Typ. För att Victoria och jag är typ med varandra i perioder, sen när vi är med varandra är de som vi alltid varit tillsammans. De är faktiskt skönt att ha en kompis som de aldrig är jobbigt att vara med, som de kan va med vissa att man bara vill där ifrån, men så är de inte i de här läget. jätte bra! Jag ska till henne idag igen, bra va? jag vet inte vad vi ska göra, antingen kommer de några kompisar eller så är vi själva. bra vilket sosm JUH!. 
tyvärr svara inte min mamma om jag får åka dit ens, wow omg.
vi pratade även med felix och fred halva natten igår, dock är felix otrevlig. Jag bet victoria så de gick hål på henne. förlåt kompis. Alltid när jag skriver kompis glömmer jag M;et som en vara på tangenterna. Aja, herrå! 

ibland är de kul och titta på gamla bilder. tjoho.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: