2012-04-11
19:59:47

SVINSUR
Mmmmmm gott med middag vid middagsbordet, not. Min familj hatar mig, jag säger till John att han inte får ta all påskmust, så han häller över lite i ett annat glas, sen säger mamma: berätta om berlin John. Eftersom min bror kom hem från berlin idag så ville självklart alla veta vad han gjort, men han vill inte berätta för att JAG sa att han inte fick ta all påskmust. Han är så jävla jobbig, så då ska självklart jag få all skit. Jag hatar min familj just nu, de är alltis jag som ska få skulden för att JOHN aldrig är hemma och alla älskar honom så himla mycket. bajsbajsbajsbajsbajs. Nu ska jag till Victoria om min mamma vill köra mig, vilket hon säkert inte kommer vilja. ANUS. 

jag kan även medela att jag fick bedömningen MVG på mitt intagningsprov på tibble. WIIIIHOOOO! 

så här glad vart jag då, eller nej ännu gladare, även fast de inte innebär att jag kommer in på den skolan. men ett steg närmare i alla fall!
Kommentar:
#1: JOHN

gullunge!

2012-04-11 @ 23:08:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: