2012-02-22
18:45:11

Alla säger att tiden läger sina sår, men jag kan inte glömma även fast de gått så många år.

Jag älskar och vara kär. Dessutom hemligt kär, hur mysigt är inte det? David är sjuk, första gången på jag vet inte hur länge. Han ska liksom vara där i klass rummet och vara jobbig. De är standard. En låt på radion nu som påminner mig om Martin. Jag saknar min bästis.

Ska i alla fall fortsätta med maten nu, rutis och jag lagar den tillsammans. Köpte även en mjukis dress idag. Kommer bilder imorgon eftersom jag ska ta med kameran till skolan, lyx va? My och Emmy köpte också.

Sedan taggar jag tills helgen.
Fredag-lördag: Till tomta för att mysa med Matilda Lisa och Annie, men My och Emmy.
Lördag-Söndag: hem till fridis och se på melodifestivalen med henne och Victoria. Sen ska vi ut och spionera. Jag taggar.

Imorgon är de bara softa lektioner. Slöjd, svenska typ, musik, redovisning på tekniken och elevensval. Hur najs är inte de? My skriver najs såhär: nice. Fult va? Ska i alla fall röra om potatisen nu.


PS: jag trodde nyss jag hade dödat mina och Fridas pinnar. Men de hade jag inte som tur var.


Kändis i mobilen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: