2012-02-16
18:02:25

from tha computa!
vill ni veta en sak? jag har tyska prov på onsdag, och jag har panik. stackars lilla Anna-Maja. men i alla fall, ett instresangt inlägg kanske skulle vara något?

jag kan ju ägna mig några ord till alla 98:or som läser min blogg, snälla rara söta. ni behöver inte plugga ihjäl er själva i sjuan, de spelar ingenroll. bara ni kan de man behöver kunna, visst de är kul att få bra poänd på proven, men de spelar absolut ingen roll, i åttan måste ni plugga, och i nian måste ni VERKLIGEN plugga. så gullisar, chilla igenom hela sjuan ni och lev livet. bara fact som ni kan ta in om ni känner för det.

okej nu då? jag ska plugga på SO;n. näääjs, G+ är ju alltid najs. ellerhurvardetnudå? haha ååh emma. 
nejmen ha de bra, juste frida och victoria om ni ser detta ska vi träffa Denise S i morgon en stund, mysigt va? ♥♥♥

åh vad jag tycker om dig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: