2012-02-19
00:22:12

Sanningar.

* jag har "kyssts" i regnet, med en kille.
* jag bli väldigt lätt avundsjuk.
* jag har humörsvängningar.
* jag har varit kär en gång.
* jag har svårt för att släppa personer.
* jag saknar Jonatan Haglund.
* jag är väldigt *dubbelmoralisk*
* jag skulle kunna offra mitt liv för vem som helst.
* de är ofta jag tänker att jag skulle vilja känna folk, därav blir jag avundsjuka på deras liv.
* jag är rädd för att träffa killar jag är "intresserad" av.
* ibland är jag nöjd med mitt utseende.
* jag saknar tiderna i 7 & 8.
* jag har prestations ångest.
* jag skulle inte kunna nämna något jag är nöjd över på min kropp.
* ibland skäms jag över att jag existerar.
* jag tycker "tollface" och "le me" är äckligt roliga.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: