2012-02-07
12:44:40

tyvärr, det suger och blogga.
jag har absolut inget och skriva, eller att vi hade nationella idag. vilket ingen av er kan ha missat.
jag vet inte hur det gick inte så bra, tror jag. massa ord jag inte kunde osv. fast de vet inte så svår som jag trodde, hej dubbelmoral?

ikväll ska jag till tibble(?) tror jag att det är, på öppethus. trots att jag är sjuk. men vi ska ju söka in snart så jag är tvungen. måste därför fixa mig, fml. skulle vara livet att ligga  kvar i sängen och tycka synd om mig själv hela dagen. JUSTE! eftersom jag inte har någonting och göra, eller jo plugga matten, men någon ork till de finns inte. så kan ni få ett video inlägg. hoppas ni vill det, dom skriker emmy hela tiden.. men men. jag ska bara ladda in de på datorn sen kommer de upp här. puss.

bästa underbara vän, jag älskar dig oändligt. glöm inte det.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: