2012-01-15
21:25:04

angående gymnasievalet.
känns så hiiiiiiimlaaaaaaa skönt att jag nästa bestämt mig var jag ska gå på gymnasiet.
om jag får bra betyg vill säga, och inte gör bort mig på intagnings provet. nyfikna? haha ah de lär ni vara. 

ska fan köpa gymkort också, varför inte bli lika biff som johan enz?
nu ska jag iallafall äta macarones, haha lycka till och få en fin kropp anna maja när du äter som en 87 årig gubbe.

pappa och rut sitter och skriker för en ful handboll, vem fan bryr sig. jo min pappa och syster. hehehehe tror sverige förlorar. DÄR FÖRLORAR DOM. nix, oavgjort. sverige suger snopp.

vill ni ha en bildbomb? ni får en bildbomb.



sommar......





fail med storleken 


hahahahaha awwww min bebis. fridis, ring mig om du vill prata. jag kommer direkt. 



Kommentar:
#1: SNUKKAAAAHHH

2012-01-16 @ 20:59:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: