2012-01-17
21:30:18

asakdjashjd, pinsammare får man leta efter.
hahaha, jag älskar när fjortisar, som mig då alltså, skriver kasldnaaklc alltså massa bokstäver när de tycker att en kille är snygg typ; aödoskdjsda så SNYGG! jag tror jag dööööööör!
det är faktiskt pinsamt, på riktigt. det är inte så mycket jag tycker är pinsamt, eller jo, några saker som jag inte tänker skriva ut här, för så kanske folk tar illa upp.

men faktiskgt, kan jag skriva på en person, aslkdadjk vad snygg. och det är harry styles. frida gustafsson. du har fått mig att tycka one direction är snygga, dock inte bögen du tycker ser bra ut.
Utan den fulaste om dom alla, om man tänker som dig, om jag inte minns helt fel, men jag älskar charmiga killar med fint leende och gulligt hår. 
Kommentar:
#1: fjomp

Harry är inte alls ful :( Jag sa ju att LOUIS var ful..

2012-01-18 @ 00:10:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: