2012-01-28
17:34:52

De började med att jag var ute en kväll.

Hejsan! Varit i Norrtälje idag med min mor och syster. Fick med mig ett block en tröja, samma som My och therese, och örhängen. Skulle vara med my och Emmy ikväll men då skulle alla i familjen vara hemma så de sket sig, sedan sa saga att jag skulle komma till tobias, men de gick ju inte heller, sen nu säger Albert att jag ska komma till Wille, fast dit skulle jag aldrig åka men i alla fall. Så himla typiskt att jag alltid ska vara uppdragen när man blir "bortbjuden"
Ska städa mitt rum, sen ut och gå. Behöver verkligen de. Och ikväll ska jag äta godis. Ha det bäst.

- bilder från i går.

Lägg märke till hur mycket onyttigt jag åt i går, de är konstigt att jag inte rullar fram.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: