2012-01-12
23:40:56

facebook är våran drog.


beroende framkallande? svar: ja.



det är här jag spenderar den mesta av min tid, helt ärligt. var och varannan minut tar jag upp facebook appen på mobilen för attt uppdatera startsidan. ifall det inte kommer upp något nytt drar jag ner mobilen en extra gång, exrta långt ner. jag vet att jag inte är ensam om det här. och just den där logga ut knappen kommer jag inte ens i närheten av.



så sant så det faktiskt skriker om det! därför ska jag och My Ljungros ha en tävling om vem som kan hålla sig ifrån facebook längst, den som vinner från välja valfri  choklad kaka. trevligt va? tror jag ska ta... jag vet inte rikigt, den godaste i alla fall när jag vinner.



ungefär så här kommer det se ut, kanske ett medelande från mamma också.
det jag ville säga med det här inlägget var att jag faktiskt ska försöka klara mig utan facebook på, ja jag vet inte hur länge. så om ni vill nå mig, sitt inte och vänta på att jag ska logga in, för det lär ta ett par veckor.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: