2012-01-14
19:10:53

fredagen den 13 2012.
min gårdag alltså, som jag faktiskt hade ovanligt mycket otur på! började med att jag försov mig, pappa kunde först inte köra mig till skolan för att han blödde näslbod. 

sedan snubblade jag 2 gånger på mina skosnören vilket jag aldrig gör annars!
slutar skolan, åker till älmsta i en iskall buss där det var hål överallt. 

kommer fram till älmsta, träffar Matilda, Lisa, Pia, Linn, Eric och Wille.
gick till ankaret för att äta, beställer en pizza som var halvinbakad, ful som fan. snåla älmsta. 

sedan skulle vi glida vidaare till "draget" med det var stängt, så vi gick till eric och blåste iväg. 
seriöst, värre snöstorm har jag inte varit med om. 

var hos eric i en halvtimme, springer som fan till bussen. det visar sig att den inte gick där ifrån.
så bussfan kör förbi oss. 

går till ica, får en hård jävla stol som jag sa. as taskiga vänner. jag börjar stor gråta och blir sur i en timme. 

åker hem till norrtälje, en klantig sak som går in i en glasdörr på donken gör så vi dör av skratt. 
rådmansö bussen kommer försent så vi får frysa häcken av oss. 

när mys mamma hämtar oss vid bussen säger hon att det är strömavbrott, livet vart förstört i några sekunder. 
vi får mysa framför brasar, och mina strumpor börjar brinna för att jag har den för nära elden. 

vi går och sover, jag somnar tidigast som vanligt. 

det var ungefär min dag, trots en massa otur var den extremt roligt eftersom jag hasr världens bästa vänner. och sedan är älmsta folket inte helt fel de häller. jag tror jag älskar smilinggirls.

ska snart glida iväg till emmy för att spendera en till natt med mina bästa vänner. livet liker. ♥
Kommentar:

schysst att du glömde skriva Lisa :o men de va ju kuul, måste göras om ju!

2012-01-15 @ 16:12:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: