2012-01-23
21:29:51

hej.
KÄRLEK
1. Är du kär nu? önskar nästan jag vore.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ah. 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? om jag hade någon och dela de med, så ja.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jaaappp.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? det har jag, ett antal gånger
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? yes.
10. Haft sex på fyllan? nepp.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? yes, halsband från jacob, sött va?
14. Somnat gråtande pga kärleken? mmmmmmm.
15. Varit på en blind date? nejeee
16. Varit otrogen? nää
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? några månader
19. Har du någonsin varit kär? Ja!
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Inte vet jag. 
21. Oskuld? nej
22.När var sist du hade sex? igår, 130 gånger
23. hur många gånger har du haft sex? 130 stycken
VÄNNER
1. Har du nån bästa vän? JA!
2. Är du ofta med dina vänner? Såklart.
3. Vad brukar ni hitta på? hahaha
4. Bästa minnet med nån vän? allt.
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Frida Gustafsson, Emmy Schylander, My Ljungros.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja.
7. Har du hatat din bästa vän? ja.
8. Litar du på din bästa vän? Absolut.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Japp.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja.
12. Vart bor din bästa vän? Rådmansö.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Kan hända.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? säkert.
17. Vilken kompis var du senast med? My och Emmy.
18. Har du många kompisar i din klass? Jarå.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Emmy och My.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Johan Hellberg, Leo Andersson. 
SENASTE
1. Du fick en puss av? Saga Adam Martin Emma Victoria eller My.
2. Sov med dig i samma säng? Emmy den jäveln.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Anna-Maja och Emmy.
4. Du gick på bio med? Skolan.
6. Du gick på stan med? Mina bästavänner.
7. Delade en pizza med dig? Emmy och Anna-Maja.
8. Du ringde? Mamman min.
9. Skickade ett sms till dig? Gustav.
10. Du kramade? My tror jag.
11. Gjorde dig lite besviken? Hans.
12. Gjorde dig mycket besviken? Ida.
13. Du skrev med på msn? minns inte.
14. Du snackade skit om? Hehe, jadu.
15. Du åkte bil med? Pappa.
16. Gav dig en komplimang? vet inte
17. Du kollade på film med? Anna-Maja och Emmy.
18. Du åt med på resturang? Familjen (?)
19. Betalade något åt dig? Pappa.
20. Grät inför dig? Oj, min syster kanske..
BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Jaa.
2. Om inte vem bor du mest hos? -
3. Har du eget rum? Yes.
4. Egen dator? Ja.
5. Egen tv? Ja.
6. DVD? Nej.
7. Boxer? I vardagsrummet.
8. Internet? Ja.
9. Vilka färger går i ditt rum? vitt.
10. Har du stror golvyta? typ.
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja.
12. Är köket stort? nja.
14. Micro? Ja.
15. Glass i frysen just nu? nej
16. Hus eller lägenhet? Hus.
17. Badkar eller dusch? DUSCH
18. Tvättstuga? ja.
19. Balkong? typ?
20. Bra grannar? döende!
DIVERSE
1. Favoritfärg? svart.
3. Skola och program? Bara Rådmansö.
5. Senaste filmen du såg? Minns inte va den hette, nåt på engelska.
6. Senaste låten du lyssnade på? Tröjan du hatar.
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "är du hemma ikväll?"
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: