2012-01-26
22:36:59

Here we go again

Dock vet jag inte om jag stavade rätt i rubriken menmen. Skulle bara slänga in ett helt onödigt inlägg för att delvis blogga för att jag ska vara bättre än Denise, och för att jag ska skriva av mig. Kom även på att Denise är ett väldigt fint namn!

Juste, när jag satt i duschen nyss ringde våran hemtelefon, alltså ungefär klockan 10 på kvällen. HUR kan man ringa till en "barn" familj klockan 10 på kvällen? De är faktiskt jätte konstigt.

Sedan kom jag och tänka på att jag verkligen behöver lipsyl, som jag inte kan stava till. Så fort jag hör ordet lipsyl kommer jag och tänka på Hampus och mamma. Mest mamma för hon har ALLTID ett lipsyl med sig. Jag måste fan leta reda på de nu för de här går inte. Mina läppar kommer och spricka!

Imorgon ska jag till Norrtälje, disco på U-huset u know! Hahahha jag passar verkligen inte in där. Jaja nu kommer jag smälla av snar!

Hejdå! Hörs imorgon då ska jag blogga mer än någonsin. / mästerbloggarn, vilket jag alltid kommer och vara.

Mycket batteri<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: