2012-01-28
20:02:33

känslan när man inte duger. <3<3<3<3<3
tror jag åt sveriges godaste middag nyss, belv dock kaos när jag sa att pappa sket på sig. min far är för överkänslig han. bliv ju liksom en vana och säga så efter att ha spenderat de senaste halvåret tillsammans med emmy och my!

ska förövrigt titta klart på super 8 som frida såg klart på utan mig för någon vecka sedan. 
min syster har även fått en iphone, nu kommer även hon sitta upptryck med de i ansiktet dag in och dag ut. fränt. nu ska jag äta godis, och se på film. "men jag orkar inte vänta i 10 minuter". läs den markerade meningen en gång till, men en ton som en tre åring har men gråten i halsen. min mamma är söt :P 





min mor och syster, dock ser det ut som mamma har fått en förstoppning eller något liknande & att rut sätt ett spöke. tur att hon inte hade de i alla fall.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: