2012-01-03
02:13:16

lista.
om 2011.

1. Gjort någonting i år som du aldrig gjort förut?
varit utomlands utan föräldrar
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
fridis mamma.
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
England, cypern, spanien, åland. tror de var allt.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
pojkvän
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
vet inte riktigt.
8. Vad var din största framgång år 2011?
-
9. Största misstaget?
slutade simma
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaaa!
11. Bästa köpet?
min älskade systemkamera och min iphone.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kameran.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja. när han skrev.
14. Vilka sånger kommer du alltid att minnas om år 2011?
de som spelades i england.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämför med tidigare år?
gladare hoppas jag.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
tränat.
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
ätit
18. Hur tillbringade du julen?
i västerås med världens bästa familj. lol.
19. Blev du kär i år?
emm, jag har varit kär i samma person i ett år så kanske.
20. Favoritprogram på TV?
one tree hill.
21. Bästa boken du läste i år?
minns inte
22. Största musikaliska upptäckten?
haha.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig inget, men fick en resa till spanien som var bäst på länge.
24. Något som du önskade dig men inte fick?
neeeeej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var hemma, tror jag träffade frida och carro.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
ful
28. Vad fick dig att må bra?
emmy my frida carro hastings spanien cypern det som var bra.
29. Vem saknade du?
han
30. De bästa nya personerna du träffade?
Maja Nyberg-Kaski. Elin & Ellen i england. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: