2012-01-03
17:59:18

norrtälje i morgon.
hej, tja, tjo, tjenare, tjaba, hejsan, halå, hejhopp, tjoho! jag kommer antagligen skämmas över detta inlägg i morgon.

i alla fall, ska till norrtälje imorgon med my och emmy. vet inte vad vi ska göra där. menmen. sedan sova hos maja. 
jag vet inte ens varför jag bloggar? jag skriver om mitt tråkiga liv som det inte händer någonting i, leker att jag är bra på att fota fast jag egentligen suger, skriver vad jag gör på dagarna osvosv. jag ska försöka att inte blogga om så mycket skit i fortsättningen. för de suger och läsa. eller nej, jag tycker det är kul att läsa vissa bloggar som skriver om sin dag. men vem vill veta vad jag gör. haha jaja. 

ni kan få lite bilder fån i julas. 














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: