2012-01-25
21:19:30

om du älskar mig, kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig.
i anar inte hu många läsare jag har, kissie nästa jao? ska faktiskt bli as bra på att blogga, för de är kul. de är faktiskt jätte kul när ni kommenterar, på riktigt. man bli super glad, en ända kommentar kan liksom lyfta upp en från 4 till 5. bara för att de här inte ska bli ett meningslöst inlägg tänker jag tipsa om lite bra bloggar.

Emmy Schylander- typ sveriges bästa blogg, den drivs av min ena halva. 

My Ljungros- tror att jag ler mint två gånger varje gång jag läser hennes blogg, drivs av min andra halva. 

Denise Sjölund- läser mins tre gånger om dagen, en av de få bloggar jag verkligen fastnat för. 

Maja Nyberg-kaski - min älskade vän, läsläsläs.

nu får de räcka med allt smör. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: