2012-01-24
21:56:57

studying = student + dying
we heart it häng at the moment. borde plugga. fast vi lever bara en gång. kan lika gärna chilla vidare på we heart it nu. känner att jag börjar leka för cool och skriva på engelska hela tiden, varför anna-maja? jag tänker verkligen på engelska al the time. K. har även börjat gilla håla hellström, wow omg. vet inte varför men helt plötsligt är han riktigt bra, någonting häner inom mig.

mitt i sitt sökande om bra texter så hittar man helt plötsligt en bild av någon från smilinggirls, ibland får ni till det. 


Kommentarer:

det där är ju min! :D



sv; jag håller ju det jag lovar ;)

2012-01-24 @ 22:03:45

Tjenixen!

Hur mår du idag?

Snygg blogg du har :)

Kolla gärna in min och lämna ett svar på frågan, vore super gulligt!^^

Kramis från Aminoff

2012-01-26 @ 12:46:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: