2012-01-07
00:52:23

update.
helt onödigt och klaga egentligen, men here u go.
jag kan börja med att säga en sak till alla killar som vill haffa tjejer som är normala.
eller jag vet inte, det kanske bara är jag.
när en kille frågar: skicka bh bild. jag kan säga er att mitt intresse sjuker ner till 0 då.
om den här personen inte är en sådan som driver, men i fall det är en seriös fråga är det kört.
kört var och överdriva. men jag blir bara äcklad. när jag pratat med en kille i några dagar.
Då jag inte få den frågan, i alla fall inte om man är som mig.
tack och hej.


Kommentar:
#1: Denise

Håller med dig helt! Och självklart ska man Absolut Inte skicka!!! Rätt äckligt tycker jag! Dålig stil, Puss

2012-01-07 @ 09:41:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: