2012-01-07
00:00:45

SVAREN!
bästa vänner? anonym.
svar: My Ljungros, Emmy Schylander & Frida Gustafsson. emma saga victoria. 

gillar du kukar? anonym
svar: nej det är äckligt.

är jag awesome? matilda sjöblom
svar: hehehehe ja. as cool. 

är du nöjd med din kropp?
assnyggbrud.com
den kunde vart bättre. 

vad är de bästa du vet? emmy
äta och skratta på riktigt. 

vad längtar du till? emmy 
sommare. 

favoritfärg. emmy
hahaha, ja du. turkos är fin
hur många besöker din blogg varje dag? jonte m
svar: olika, 20-40, beror på hur mycket jag bloggar. :D 

1. saknar du FRIDA ANJOU? JA!
2. vill du träffa henne snart? så snart min ängel kan.
3. visst är jag bäst? lätt. 

är du oskuld? anonym
svar: ja, det är jag. 

vilket år är du född? anonym
svar: 1996. 

singel? anonym
svar: yes. 

hej partner, klar vi ska rädda världen inom en snar framtid.
jag saknar dig massor!

är du oskuld? adde
svar: ja, igen. 

vem är din bästa vän? lovisa
svar: svarade på de först. 

varför är du så söt? lovisa 
svar: gullnos. 

har du haft sex? anonym
svar: nej

får jag smaka på ditt hår? anonym
svar: varför svarar jag ens, nej snopp. 

gillar du te? fredrik
svar: JAAAA!

har du haft sex? anonym
svar: ja ;PpPppPPppP 

vad hände med stadard egentligen? verkar som ni inte är vänner ännu. anonym
svar: det är här något som jag tycker är jätte tråkigt faktiskt. men jag kan skriva vad som hänt nu, än gång för alla. innan sommaren var allt bra, det var vi sex som de varit de senaste 2 åren. sedan under sommaren 2011 förändrases allt. vi gick skilda vägar. nu glider vi bara i från varandra mer och mer för varje dag som går. men tjejer, ni ska veta att jag alltid kommer se er som några av mina bästa vänner. även fast jag inte visar eller skriver det. jag älskar er. 

är du kär? anonym
svar: jag vet inte om jag är kär, jag tror inte det. 

är du på g med någon nu? anonym
svar: jag önskar att jag kunde svara ja. men tyvärr så blir det ett nej här.

oskuld? :$ 
svar: haha, ja jag är oskuld.

vem är snyggaste killen i klassen efter Enz och Felix? anonym
svar: jag vet inte, joha H. 

Vad hände med standard? anonym
det svarade jag på där uppe. 

Vem är den snyggaste/finaste kompisen du har, utseendemässigt? anonym
svar: det måste nog vara Lina Andersson. 

Vilka skriver du hela tiden om, dom tre du har förlorat? anonym
svar: Lina Andersson, Matilda Ekestolpe & Julia Jansson.

är du nöjd med dig själv? anonym
svar: jag överlever. men nöjd är väl ingen. 

hur många läsare har du? anonym
svar: som sagt, det beror på. 

har du bra betyg?
anonym
svar: nja, men jag är nöjd. eftersom jag gått upp en klass och har dyslexi. 


Kommentar:

Hallå de va faktiskt Matilda Jansson son fråga och inte jag! Men tack, du är också cool ;)

2012-01-07 @ 19:16:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: