2012-01-12
23:18:14

varje gång jag blundar är det dig jag ser.

att två personer kan få mig att må så läskigt bra, skratta varenda gång vi ses och bara alltid finnas där när det är någonting som hänt är helt otroligt. jag skulle helt ärligt inte veta vad äkta vänskap innebar ifall jag inte hade er.♥



skulle blogga om något jätte jätte bra men kan inte minnas vad det var. snyft. från väl dra till med lite information. i morgon åker my jag och Emmy till älmsta för att träffa lite trevligt folk. kändisar dessutom. himla trevligt när man skriver här på blogg.se att det kommer upp rättstavning. dock kan man nu inte ladda upp bilder om man inte ändrar redigeraren och då blir allt helt knäppt.

juste, kom på vad jag skulle blogga om nu. tror jag.. får väl se vart de inlägget bär mig. ha det bäst så länge. LOVE BY ANNAMAJA LANDIN :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: