2012-07-10
22:59:46

Oskar V Molin.
Har knappt någon koll på vem den här pojken är, det ända jag vet är att han ligger på sjukhuset, svävande mellan liv och död. Jag sitter och gråter, alla skriver statusar på facebook. Jag klarar inte av sånt här, men vem gör det? Bilar kan fan brinna i helvetet, förstår inte varför människor inte har vett i skallen att förstå att man inte kan köra när man är under 18 och inte har kör kort. De kan inte vara värt det, usch. 

Ska i alla fall sova nu eftersom jag fick ta Felix jobbpass imorgon, men börjar 10 så det är okej. Vet inte när jag slutar, ska i alla fall till My efter det. Nu ska jag gråta lite till sen sova. 

Fina underbara vän, var stark. Jag älskar dig 1000 varv runt jorden. ♥
Kommentar:
#1: Frida Anjou

Jag försöker så gott det bara går & hoppas att allt blir bra.
Jag älskar dig också, oändligt <3

2012-07-11 @ 22:01:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: