2012-07-18
21:33:52

Sommarlov.
HEJ VÄNNER! 
Frida smsade mig i går och frågade om jag ville sova där, självklart ställde jag upp. Möttes av att min slav stod i köket och gjorde i årdning godis och chips åt oss. Fick även en drink som jag beställde. Vi skrattade, tittade på film och sov. Idag har vi varit i Norrtälje, ätit Subway Jordgubbar och Frida köpte en äklig Juice. Hittade även en lapp i Fridas gamla jacka där de stod. 

" Snäla vissa inte för någon. Från Anna-Maja
Du är en av mina besta venner, den enda jag kan prata med. Men du har förendrats. Ska vi köpa julklapar till varandra, jag vill om du vill"
osv, hahahaha. Så hade jag gjort en rött hjärta i slöjden men en kringla inristad på. Hahaha, så jävla ful.
Ikväll ska vi ses igen, hon ska bara göra nått. HEJJJJJJDÅÅÅ



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: