2012-07-10
17:53:00

We're under pressure, Seven billion people in the world trying to fit in
Jag en en stun över att blogga, vilken är bra i och för sig. Förra veckan höll jag i ett teater läger, var med Tuva typ varje dag efter, hade grill kväll med Moa också. Föreställning på fredagen, var med familjen, lördag träffade jag My & Emmy. Vi var Med Filip och Emil på kvällen. Sov hos My, Alexander Aitman och Hampus kom på besök på dagen. Var kvar hos My med Emmy, såg film och badade i polen. Igår jobbade jag, åkte hem snabbt för att fixa mig, åkte till My, mötte Jacob och Oskar, var med dom tills idag. Gick upp 6 för att åka hem och jobba vid 8. Nu är jag helt slut. I morgon fyller bästis år, ska till henne igen, äta tårta med en till bästis. På torsdag ska Emmy jag och My troligtvis träffa Matilda Sjöblom efter jag jobbat, jag saknar henne så himla mycket verkligen. På Fredag blir det troligtvis grillning med tjejerna. Åh så bra vecka, Linis eller Emis, om ni ser det här. Smsa mig! 

Nu ska jag vila, hejdå! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: