2012-07-17
21:10:35

You'll be the prince and I'll be the princess.
Andreas Haglund, William Spetz, Claraslife. Sverige är översvämmat av sköna människor, synd bara att jag inte är vän med en av dem. Trololololo. 

Hej föresten, jag har börjat träna igen. Man känner sig mycket piggare, faktiskt. Sen jobbar jag typ hela tiden, känns det som. Dagarna bara går, snart är jag 16, snart är det skola. Snart är sommar lovet slut. Har inte ens varit en bra sommar, har inge gjort någonting, faktiskt. Typ sämsta sommaren någosin. Haha, vad tragiskt. Men de är sant. Inget är som förrut, brukar vara med Frida & Carro hela tiden, och så har de inte varit i år. Jag hatar och bli stor, jag hatar att Carro har flyttat, jag hatar att Frida & jag jobbar. Jag hatar att de regnar. Blev helt plöttsligt jätte deprimerad. Men har faktiskt mina skäl, är ledig imorgon. Ska in till norrtäje, själv. Köpa brun utan sol,  eftersom de inte är någon sol ute. :pPPpPP Ett hopprep, så jag kan bli smal. Osv.

Ni får ha de så bra. 




usch vad jag saknar dig. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: