2012-06-27
14:18:27

You only live once.
TJABA TJENA HALÅ! 
Igår kom Lina, ja Lina Andersson, till mig lite soptant. Eller ganska jätte spontant. Vi träffades och sen åkte hem till mig. Sen träffade vi Louise och Julia. Gick hem till Wille, fick inte komma in. Sprang som bara den när vi knackat på hans hus och dom följde efter, la oss i en hög eftersom vi inte visst vart vi skulle ta vägen. Hahahaha, så sjukt kul. Fortsatte så hela kvällen, tills Wille spårade och sköt oss med softis. Idiot. Sen skildes vi åt vi två kanske. Lina och jag cyklade ner till hamnen och bara pratade, det var faktiskt mysigt även fast det blåste och var kallt. Jag har saknat henne, så himla mycket. Åkte hem, somnade halv fyra, is kalla nerbäddade i min säng med två täcken och iskalla förtter efter att ha spruingit i blött gräs hela natten. Hahaha, men det var värt det. Så ströt kul. Nu kommer Victoria, vi ska som sagt sova i stugan, så nu ska vi fixa i årdning där. Byebye hörs när vi hörs!

bilden tagen igår, hahaha. åh jag hade inte grönt hår. <3<3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: