2012-06-12
15:03:53

Första dagen på sommarlovet.
åh vad livet, dock finns det ett problem med de ska jag försöka tränga bort. 
Sommarlovet firades som sagt med tejerna, dock vart det inte tjej kväll. Felix Hampus David Johan Enz (standard och skriva Enz på slutet) Ivar & Fred stormade självklart in i huset på kvällskvisten. Men det vart bra, somnade 7 på natten typ. Mycket sömn. ♥

Sitter just nu med rödmålade naglar mog mina vita tangenter, nyduschad och i skräddarställning. Känner mig som en äkta tjej. 
Snart ska jag in till Norrtälje med tjejerna och ha piknick i parken, haha låter så mycket mysigare än det kommer bli men aja. Vädret kude i alla fall inte vara bättre. Men nu ska jag torka mitt hår sen titta på bigbtother. Puss.



Ja ungeför exakt ett år sedan, jag kommer sakna rådmansö.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: