2012-06-20
19:41:35

friendship never ends.

Jag kan ju börja med att berömma blogg.se, ni har gjort ett bra jobb med att ändra själva blogg.se. 

Okej vad har jag gjort de senatse dagarna? I måndags var jag i älskade älmsta som sagt. Jag tycker verkligen om Jacob och Oskar. Dom är faktiskt kul. På rådmansö dagen ska dom komma hit och vara med mig. Perfekt. 

Igår var jag hos Martin, med Saga Emma och Victoria. Det var kul, som vanligt med mina fina vänner, haha gud vad töntigt skrivet. 

Snart kommer släckt från Tyskland hit, så himla besvärligt. Jag måste vara övertrevlig hela midsommar och försöka prata med dem på Tyska. Dom tror att jag förstår, vilket jag verkligen inte gör. På midssomr ska jag nog bara vara hemma, hur skönt skulle inte de  vara liksom? Kanske ska till Victoria på kvällen om jag kommer dit på något sätt. 

Nej nu ska jag fortsätta vara nervös inför vårat besök. Ha de bra. 


Älskade bästa vänner. Jag saknar er, så himla mycket. 
Kommentar:
#1: Ida

Vad hände med jag ska blogga ikväll??????? Uppdateraaaaaa. Kommer inte göra det fören du gör det :*** Puss

Svar: hörru honey, har gjort det. <3<3<3
None None

2012-06-22 @ 13:42:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: