2012-06-16
22:39:55

Kärlek suger och jag mår piss dåligt.

Vet inte varför jag skriver kärlek suger, för kärlek är något jag aldrig kommer få vara med om. Jag hatar förhållanden, jag hatar killar, jag hatar tjejer, jag hatar att vara blyg, jag hatar att vara sjuk, jag hatar att jag är kokhet. Jag hatar allt just nu, och bokstavligt talat suger det att vara så. Men jag kan inte rå för att jag stör mig på allt just nu.

Imorgon ska jag in till Stockholm, jobba i två timmar. Känns så otroligt ovärt. Funderar på att åka in tidigare och shoppa typ, så himla bra och shoppa själv. De ska jag faktiskt göra, åka in astidigt och bara gå runt. Gud så bra, nu är min söndag planerad också. Underbart.

Just var ju hos Gustav igår, vad ska jag säga. De var sådär, jag var blyg och de suger. Skulle kunna skjuta mig själv. Typ 5 på natten kom de några in i hans lägenhet när jag låg själv i soffan , trodde jag skulle skita på mig. Victoria och jag har i alla fall levt livet i gettot de senaste dagarna, de vill säga flyggfältet. (stavningen) vet inte varför jag skriver så långt, ingen kommer ändå läsa.

Aja, hoppas ni mår bättre än jag inte inte tänker på lika många saker som mig just nu. För min hjärna håller på att sprängas.

En sista sak, vi har köpt en lägenhet i norrtäje. Hur jävla bra som helst, typ två minuter från gustavslunds busshållplatsen, på riktigt awsome. Vi lär få den i början av Juli sen ska den "fixas" sen är den klar. Åh så länge jag längtat till det här, de är nog för bra för att vara sant, något som kan får mig på någorlunda bättre humör i alla fall. Hejdå kompisar.

In the ghetto.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: