2012-06-26
17:33:41

We never really grow up, we only learn how to act in public.
Blogga kanske vore något? ja kanske. 
Igår var jag i älmsta, ooohh ovanligt. Med Emmy denna gång, först var vi i Norrtälje med Rasmus, Rasmus, Kim & Micke, det var inte så kul eftersom både Emmy och jag var helt borta i huvudet. Sen åkte vi till älmsta, träffade alla lodisar, sen kom Jacob och Oskar, Oskar var sur. Jonte kom, halv glad som vanligt. Gled runt i älmsta som man brukar göra, Jacob börja grina som vanligt. 

Idag har jag och Tuca cyklat runt i hela rådmansö känns det som, har även jobbat som en tok. Skoja. 

Imorgon kommer Vicotria, vi ska bo i våran stuga onstag-söndag. Det kommer bli väligt trevligt, så om någon vill komma över på middag är det bara att komma! Vi har ett helt hus för oss själva. Hehe. Ska i alla fall äta nu, för jag är hungrig. På lördag är de rådmansö dagen också, och då får vi fin besök. gissa vilka? ;) Hejdå!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: