2012-03-19
16:56:36

A smile is the best make-up a girl can have.
Idag har de varit en bra dag, jag har varit så himla glad. ovanligt glad, men när jag kom hem vart allt skit. Eller nej, varför säger jag så när de inte ens stämmer. Jag vart bara extremt trött och fick ont i huvudet. Och de suger. Ikväll ska jag på teater, de är kul tycker jag. haha och Anna-Maja? Nu ska jag lyssna på Sveriges skönaste musik, vilken musik dåååååå? jag har ingen bra musik, för all musik är så in i helvetes uttjatad. 

Sedan taggar jag tills på fredag, så sjukt mycket. För gissa vilka som kommer då? Jo smilinggirls. Åh, de är verkligen kärlek. Så himla bäst, jag ska bara prata med mamma och pappa sedan är biffen kirrad, jag älskar fredagar & jag älskar smile som förgyller mitt liv. ♥

'erkänn bara att ni är avis på muffinsen, de skulle jag vara.
Kommentar:
#1: Stina

Vad hände med att sluta äta choklad?

2012-03-19 @ 22:17:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: