2012-03-07
17:42:55

Because i'm not that kind of girl boys fall in love with.

Jag är glad, gladare än igår i alla fall. Känner lite panik för att mitt lins skydd är borta. Med de finns väl någon stans. Mamma har köpt en bikini till mig, som jag kommer visa halva tuttarna i dock, jag hatar såna bikinis, man känner sig så obekväm.:( jätte jobbigt. Sen en vatenfast mascara, busigt va?

Ikväll ska jag spela fotboll med min bästis, vill ni se ett sött sms hon skickade nyss som är anledningen till att jag är så glad? Ni får se det.

Nu ska jag plugga vidare tills mamma kommer hem. Vi ska äta paj, som vi även gjorde i skolan. Åh vad jag gillar paj äckligt mycket. De är så sjukt gott.

Vill ni veta en hemlis? Som inte kommer vara en hemlis snart, i alla fall. Jag fick MVG på svenska nationella! Fatta lättnaden? Fast typ alla tjejer fick de. Men ändå! Pinsamt att jag skryter men ändå, jag är fan nöjd! Nu gäller det bara att få mins G på kemin så jag inte sänker mitt betyg, för jag orkar inte de. Vafan gör jag då liksom? Jo jag kommer inte in på tibble, vilket jag ändå inte kommer göra. De är därför jag hatar när vuxna frågar: vart ska du gå på för gymnasium? Men roden vad tror du? Jag kommer ju inte komma in någon annan stans, eller jo om jag kämpar! Som jag ska göra, hörde du de mamma?
Ja precis, mamma läser min blogg. HEJ MAMMA! Nu ska jag plugga, stolt?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: