2012-03-20
17:10:25

choklad beroende.
jag ska sluta äta choklad. Men jag fick någon slags minnesförlust och glömde att chokladmuffins också räknades in i kategorin choklad!

jag är hemma. Jag har faktiskt varit de hela dagen eftersom jag som sagt inte hade de krafter som krävs för att gå till skolan idag. Så jag stannade helt enkelt hemma, men imorgon ska jag till skolan. Sen på kvällen ska jag spela fotboll men min bästis. Pappa har köpt shorts fotbollsstrumpor och benskydd till mig så nu kan jag bli proffs! Hur bra är inte de? 

Ikväll är de bara jag och min far hemma, så vi ska ha myskväll har han skrivit på mitt schema. Så nu hoppas jag verkligen att det blir så! Men nu ska jag glida vidare och kanske se på något avsnitt av 30 grader i februari. De sägs att den serien är bra. Sen en svinbra sak är att på söndag börjar min älsklings serie igen, nya avsnitt och allt. The big C. Kärlek. ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: