2012-03-27
22:15:59

don't cry because it's over, smile because it happende.
hejallafula&fina.
idag fyller min bästis år, 16 år till och med. Grattis världens underbaraste och bästa vän, du är fan de bästa som finns, den roligaste man någonsin kan tänka sig och allt sånt där smör. i love you. 

nu ska jag snart sova, & imorgon har vi matteprov. OMMAJGAD. jag vill inte ha ett G till, man blir så satans ledsen. dock kommer jag få de, men man kan ju alltid hoppas. ROFL. Egentligen är klockan 9 nu, men de är sommartid. snart är de sommar. SHIT POMFRIT, jag ska leva livet uta bara helvete, seriöst. fanvadnajs. 

herrå.

PINSAMHETS LISTA AV ANNA-MAJA LANDIN.

* tjejer som leker dumma inför killar.
* när man jagar gillningar.
* folk som leker roliga.
* när man visar upp sig, typ pushar rattarna till hakan. kom igen, ni är fina precis som ni är tjejer. 
* bajs.
image description
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: