2012-03-15
19:15:00

dubbelliv.
skoja,  jag älskar livet. kan ni tänka er att vara en myra eller? intressant liv. 

imorgon ska jag till västerås, åh vad de ska bli mysigt, jag har inte varit där sen i jul. oj två månader anna-maja.
jag orkar inte att alla ska förhöra mig i morgon heller brukar sluta så, och nu kommer alla förhöra mig ännu mer för att jag skrev de här inlägget. eftersom alla i min familj läser min blogg, festligt va? 

jag tror inte ni anar hur mycket jag saknar min bästis heller, som kommer till skolan i morgon. jag garvaade irl nyss och för ett sms, irl är den fulaste förkortningen föresten. ser ut som någon misshandlat dom. satan vad skön kompis jag har. 

nu ska jag fortsätta leva livet med sveriges bästa musik och tagga sönder tills klockan halv sju. farväl.



lksadsdfåplökjb sommar.<3<3<3<3<3
Kommentar:
#1: vicccizzzz

är det du som har mina brallller ? tjuv!

2012-03-15 @ 20:50:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: