2012-03-08
23:28:14

Eftersom statistiken är bättre än vad den borde vara!

Haha lästa nyss Matilda wallanders blogg. (www.matildawallander.blogg.se) eftersom som jag inte kan länka på iphonen så blir det på detta vis. I alla fall, de är ju internationella kvinnodagen idag, så skrev Matilda W såhär.
Wtf är den till för. - Hej jag har en framstjärt och idag ska jag fira det med saft och bullar.
Jag vet faktiskt inte varför jag skriver ut de här, eller jo om ni har lika bra humor som mig tyckte ni detta var lite små kul och satt och log för er själva nyss, för de var precis de jag gjorde!

Dock tycker jag de är rätt bra med den här dagen eftersom de är jämställt mellan kvinnor och med i världen än idag. Oj vad jag brås på min mor nu känner jag, politiker alltså. Men hela grejen är faktiskt fin.

Fast nu ska jag sova efter en mysig kväll hos fridis.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: