2012-03-21
22:39:12

Eyyyy yoooooohhh broooh.

Galet najs dag. Ärligt, bästa på länge trots att jag tappade en 100 lapp. Men jag pallar inte bry mig. Antingen gjorde jag en individ gladare eller så skräpade jag ner naturen, hoppas en individ hittar min peng som inte är min längre.

Jag hatar när folk inte bloggar, som Frida, My och EML.blogg.se. Kom igen, ett inlägg kan ni väll bjussa på?

Min laddare ligger på mitt skrivbord, fml. Jag måste dra ut sängen för att sätta in laddaren i väggen. KAOS!

Jag tränade även fotboll idag. De är svinkul. Jag ska aldrig sluta, och på söndag ska vi spela utomhus. De är najs, jag och pappa hittade även ett par utomhus skor åt mig. Vi har allt inom fotbolls väg. Eller iallafall skor. För jag hittade både inomhus skor och utomhus hemma hos oss helt random. De är ju bra, sedan ska jag spela match snart också. De kommer gå åt pipsvängen men men. Min bästis får hjälpa mig.

Nu ska jag pallra mig upp efter min laddare sedan tagga tills intagningsprov på tibble imorgon. Jag är lite nervös, men inte så mycket. Önska mig lycka till! Puss och hej leverpastej!

Pics från idag. Snygg på sista bilden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: