2012-03-06
21:49:17

Get out of my head and get in to my arms instead.

Helt ärligt, jag fattar inte varför jag alltid blir så sjukt torr, förut var de händerna och nu ansiktet. Även fast jag smörjer in mig med sveriges fetaste kräm så hjälper de inte. Skit saker, jag skulle lätt kunna vara med i guinness world records (ja, jag googlade stavningen) varför är jag inte det? Liksom jag är så spår torr så jag måste ha ett tuggummipaket i ansiktet för att svalka ner mig med, vad händer?! Och på de mest opassande tillfällerna är de som värst, när man är i älmsta och Sjöblom liksom. Kom igen Gud, lite schysst kan du väl ändå vara!

Fast en sak som är bra är att jag inte rullar fram så mycket jag äter. Egentligen borde jag vara tjock. Faktiskt, för jag äter som en man. Mer än killarna i min klass, men som tur är blir jag inte fet. Eller jag är ju verkligen inte pinnsmal, men de är ju så jag är född. Med feta ben och en kurvig mage. Men jag är faktiskt glad för att jag inte är överviktigt, men snart kommer det väl ett utbrott då jag blir extremt fet. Jag får nog börja träna. Fast jag ska på fotboll imorgon, busigt va?

Men nu har min arm fått kramp, och mitt finger har inget blod, så de får bli och avsluta här.

Ibland undrar vad som pågår inuti mitt huvud.

Kommentar:
#1: Anonym

Jag äter också jobbigt mycket.. Haha! Men du bränner mer fett om du äter mer ;)

2012-03-06 @ 22:30:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: