2012-03-08
17:32:07

heeeeeej!
jag har nada att göra, emmy åkte precis hem, hon ska vara med simon.. jag saknar henne redan .. 
innan jag frågar frida om hon vill ses ska jag göra ett test som jag snott från hennes blogg! :* 
fail att jag redan frågat henne. LOL. och gissa vad? hon ville träffa mig. LYCKA.

Klädsel.

Vad har du på dig idag? Svarta Jeans, enkel marinblå tröja & vita lurar. Snygg som få alltså?
Vad använde du för skor? Svarta kängor.
Favorit färg på kläder? Ingen speciell.


Senaste personen som:

Sov i din säng? haha, jag vet inte. tror de var emmy 
Du pratade med? emmy.
Du gick på bio med? have nooo ideeaa. 
Du gick på stan med? emmy & my kanske???

Skällde på dig? soffan.


Senaste:

Låt du hörde? one thing. <3<3<3<3<3
Film du såg? nån skit film med frida, hon somnade som vanligt.
Mat du åt? se bilden i inlägget under.
Kram? hmm, jag får inga kramar.
Puss? jag får inga pussar.
Fest? går inte på fest
Känslan? kär. <333
Ilskan? när jag inte fick äta klubba i skolan.
Resan? SPANIEN
Glädje? när frida ville ses.
Dröm? om felix.
Boken du läste? cirkeln typ?
Personen du träffade? emmy.
Personen du pratade i telefon med? mamma
Personen du fick ett sms av? frida.
Gången du åt en 7-eleven korv? NEVAAH
Gången du var utomhus? när jag gick från bussen.
Gången du sov? Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans? söndags.
Saken du köpte? mat.


Om dig:

Namn: Anna-Maja Margareta Landin
Ålder: Född 96. 16 snart, najs va?

Smeknamn: blajan, fult som fan.
Syskon: 2. 
Sysselsättning: nothing.
Bra & dåliga egenskaper: snygg & ful.
Hårfärg: blont typ?
Ögonfärg: gröna lila oranga blåa gula. 
Skostorlek: 38/43

ssssspppaaaiiiinn.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: